
Данная работа показывает то, как искусственный интеллект может преобразовать существующую айдентику бренда. В качестве основы взят проект за второй модуль второго курса. Doska — это бренд кухонной утвари, который занимается производством продукции преимущественно из тикового дерева.
Изначальный проект



Айдентика при помощи ИИ
Использованные нейросети
Recraft (логотип, цвета, лопатка в упаковке), ссылка: https://www.recraft.ai/ Dalle3 от Microsoft Bing (для всех остальных элементов), ссылка: https://www.bing.com/images/create
Использованные промпты
1. A sophisticated but strict logo from the text «doska» for a kitchenware company, with sharp serifs, without additional elements, only text. 2. Pastel-colored slabs for a kitchenware brand, no more than five colors, must be brown and blue. 3. A dark teak kitchen spatula in the air on a bright colored background in a studio. A spatula in a stylish plastic rectangular package, the package must say «doska». The design must be light and sophisticated. Use blue, brown and beige colors. 4. A loofah sponge in a transparent package of the «doska» brand. Use blue, brown and beige colors in packaging. 5. A wooden lid for a glass in a transparent package of the «doska» brand. Use blue, brown and beige colors in packaging. 6. A poster for a kitchenware store that uses teak wood. The design must be light and sophisticated. The poster must say «doska». Use blue, brown and beige colors. 7. Truck body branded for delivery from the shop «doska», which sells teak kitchenware. Use blue, brown and beige colors. 8. Interior of the wooden kitchenware shop «doska». The interior should resemble the Scandinavian style.