проблематика:
- аудитория склонна приобретать билеты оффлайн, значит скидка программы лояльности не применяется
- аудитория воспринимает ВДНХ как парковую зону, а не место с множеством активностей
- аудитория не совершает повторных покупок
Original size 1921x1081
Original size 1921x1081
Original size 1921x1081
Original size 1921x1081
Original size 1921x1081
Original size 1921x1081
Original size 1921x1080
Original size 1921x1080
Original size 1921x1080
Original size 1921x1080
Original size 1921x1080
Original size 1921x1080
Original size 1921x1080
Ребрендинг фирменного стиля программы лояльности «Друзья ВДНХ»
We use cookies to improve the operation of the HSE website and to enhance its usability. More detailed information on the use of cookies can be fou...
Show more
Press space bar to start a drag.
When dragging you can use the arrow keys to move the item around and escape to cancel.
Some screen readers may require you to be in focus mode or to use your pass through key